» » » CRM-Express Professional 2010.6.1

CRM-Express Professional 2010.6.1

CRM-Express Professional 2010.6.1

Express Professional - предназначена для автоматизации процессов с клиентами, помогает организовать эффективную работу по продажам, маркетингу, сервис на всех этапах взаимодействия с клиентами.
Особенности это SMS возможности, почтовый клиент, календарь, адресная книга, планирование рабочего времени, клиент новости, расписания заседаний, библиотека, компании, bizayner формы, журнал.
CRM-Express теперь полностью многопользовательский и адаптирован к работе в сети.
Поддерживает неограниченное количество пользователей в адресной книге, календарь, заказов или счетов-фактур.

Общие характеристики CRM Express Professional:

-управление клиентской базой, подробная характеристика каждого клиента и контактного лица, динамика изменения состояния отношений с клиентами, возможность быстрого ввода и доступа к информации клиента
-управление контактами с клиентами, учет истории контактов с клиентами, регистрация потребности клиентов, быстрая передача информации между отделами, планирование контактов
-планирование и контроль деятельности, координация работы во времени, система напоминаний и выдачи заданий
-управление бизнес-процессами по работе с клиентами, создавая правила работы с клиентами и моделей типичных действий по продаже и сервисному обслуживанию
-управление продажами, создание технологии продажи различных групп товаров, управление этапами и этапы продажи, создание стандартных шаблонов действий, механизм подготовки коммерческих предложений, механизм оперативного управления и анализ цикла продаж
-интеграция с финансовыми и бухгалтерскими программами позволяет создать единое информационное пространство для работы с клиентами
-управление маркетингом - сегментирование клиентов, управление маркетинговыми компаниями, оценка эффективности рекламных и маркетинговых кампаний
-сбор информации о клиентах, продуктах, конкурентах, регионах, анализ анкет
-телемаркетинг - обеспечение массового Обзвон клиентов по заданному сценарию разговора, регистрация контактов и форм

*************************************************************************************************************
CRM-Express Professional - designed to automate processes with customers, helps to organize the effective work of sales, marketing, service at all stages of interaction with customers. Features include SMS capabilities, email client, calendar, address book, scheduling working hours, client news, scheduling meetings, library, company, bizayner forms, magazine. CRM-Express is now fully multi-user and adapted to work in the network. Supports connection to unlimited number of users in your address book, calendar, orders or invoices.

Common features CRM Express Professional:

1. Manage customer base, detailed characteristics of each client and contact person, the dynamics of change in the state of relations with customers, the ability to quickly enter and access customer information;
2. Managing contacts with clients, account history of contacts with clients, registering clients' needs, rapid transfer of information between departments, planning, contacts
3. Planning and control activities, coordination of work in time, a system of reminders and issuing assignments;
4. Business process management by working with clients, creating rules of working with clients and patterns of typical action for the sale and service of claims;
5. Sales management, development of technology sales of various product groups, managing the stages and phases of the sale, creation of standard templates of action, the mechanism of the preparation of business proposals, mechanism of operation management and analysis of the sales cycle - "funnel" of sales;
6. Integration with financial and accounting software allows you to create a common information space to work with clients;
7. Marketing Management - segmenting customers, manage marketing companies, evaluating the effectiveness of advertising and marketing campaigns;
8. Questioning - gathering information about customers, products, competitors, regions. Analysis of questionnaires;
9. Telemarketing - providing mass Calling customers for a given scenario conversation, contact and registration forms;
10. Service and warranty service. Accounting for goods in services: the serial number, date and type of service, management service customer care, management of service orders treatment;
11. Multivariate analysis of sales, ABC sales analysis, analysis of work with clients, staff's performance, analysis of client base;
12. The knowledge base of sales, products, competitors, service, structuring of information, search by keyword, quick access to information;
13. Privacy policy, setting user rights to access information, providing users access only to information on their clients;
14. Facilitate the implementation of routine operations, integration with email, reporting, assistant commissioning of new customers, search twins clients, the group handling customer filters.

Homepage - http://www.crm-express.com

Год выпуска: 2010
Версия программы: 2010,6,1
ОС: Windows
Язык: английский
Лекарство: есть
Размер: 33,63 МБ

Скачать CRM-Express Professional 2010.6.1



Нужна Помощь по установке программы CRM-Express Professional 2010.6.1 ?

Интересные публикации

Похожие публикации

Добавить комментарий

    • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
      heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
      winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
      worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
      expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
      disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
      joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
      sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
      neutral_faceno_mouthinnocent
  • Или водите через социальные сети


М.Видео

Последние комментарии

Архив

Декабрь 2016 (32)
Ноябрь 2016 (290)
Октябрь 2016 (207)
Сентябрь 2016 (165)
Август 2016 (205)
Июль 2016 (158)

Панель пользователя